Outriders: Worldslayer Expansion در 30 ژوئن منتشر شد. داستان جدید، غارت و فعالیت پایان بازی را اضافه می کند

Outriders: Worldslayer Expansion در 30 ژوئن منتشر شد. داستان جدید، غارت و فعالیت پایان بازی را اضافه می کند

 People Can Fly تصاویر و جزئیات جدیدی از گیم پلی بازی را برای اولین بار توسط Outriders منتشر کرده است. همچنین اعلام کرد که در 30 ژوئن برای Xbox One، Xbox Series X/S، PS4، PS5، PC و Google Stadia عرضه خواهد شد. تریلر و Outriders Broadcast را همراه با تصاویر جدید در زیر ببینید.

 

بازی Worldslayer داستان جدیدی ارائه می دهد که در آن Anomaly تهدید به مصرف Enoch و تهدید جدیدی در Ereshkigal است که او نیز تغییر یافته است. بازیکنان جدید می‌توانند با تکمیل کمپین یا با استفاده از ارتقای سطح 30 جدید وارد شوند تا مستقیماً به توسعه اضافه شوند. داستان تنها آغاز است، هرچند با یک مشکل جدید در مرحله آخرالزمان و تجربه جدید پایان بازی در Trial of Tarya Gratar.

 

حدود صد مورد جدید Legendary ، درپوش‌های سطح دنده بالاتر، دنده آخرالزمان جدید، PAX Tree  و Ascension Levels که مانند سیستم Paragon Diablo 3 عمل می‌کنند نیز اضافه می‌شوند.  بازی Outriders: Worldslayer با قیمت 40 دلار به فروش می رسد و دارندگان بازی های پایه می توانند آن را به عنوان ارتقاء خریداری کنند. منتظر جزئیات بیشتر و گیم پلی بازی در ماه های آینده باشید.

کلمات کلیدی :

Worldslayer

بازی ps5

بازی xbox

آیا شما این متن را پسندیدید ؟ جهت ثبت ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید .

نمایش ویدئو Outriders: Worldslayer Expansion در 30 ژوئن منتشر شد. داستان جدید، غارت و فعالیت پایان بازی را اضافه می کند

درباره نویسنده ادمین سایت

من شهروز سمیعی هستم . طراح و برنامه نویس سیستم های تحت وب و موسس وب سایت n30game.ir . به زبان asp.net به تکنولوژیهای dotnet core ، mvc و webform مسلط هستم . با سازمانهای بزرگی همچون ماموت ، ماموت تلکا ، ماموت وزنه ، مایان دیزل ، کودکس ، آیس پک و پنبه ریز در زمینه طراحی و توسعه وب سایت همکاری طولانی مدت داشته ام .

نظرات شما برای ما مهم است

جهت ثبت نظر ابتدا در سیستم ثبت نام کنید.

تعداد نظرات (0)

لینک کوتاه : n30game.ir/a/9f47

خبرنامه بازی ها

گالری